Asperen 3 verliest van koploper

Mannen zaterdag, 3, 5e klasse 19

14 april 2015 19:30

Opstelling Asperen 3

Het 3e heeft zich dinsdagavond tegen de (verwachten wij) aanstaande kampioen kranig verweerd. Met een door afzeggingen en blessures geteisterde selectie reisden we af naar Leerdam voor de wedstrijd tegen het jonge 5e van LRC. Gelukkig hadden we een aantal versterkingen vanuit het 4e waardoor we toch sterk aan de aftrap konden beginnen. Al snel kwam LRC op voorsprong en net voor rust wisten ze ook een makkelijk gegeven penalty te benutten. Helaas viel Siedo uit met een op het oog zwaar lijkende enkelblessure. Asperen probeerde wel te voetballen maar steeds was net de laatste bal niet genoeg om tot een kans te komen. Na rust hetzelfde spelbeeld en wist LRC nog 1 keer te scoren.

We kunnen we met een goed gevoel terugkijken op deze wedstrijd waarin we met zijn allen er hard voor geknokt hebben. Compliment voor het hele team!

Alle invallers bedankt voor jullie inzet.