Enthousiast HSSC legt meiden MO13 de wil op.

Asperen MO13-1

HSSC'61 MO13-1

Groep 1 02

5 september 2020 8:30

Waar we een week eerder nog een leuke wedstrijd speelden, met bij vlagen goed samenspel, een aantal mooie aanvallen en de wil om voor elkaar werken, elkaar te helpen en te ondersteunen, bleek dat we in de wedstrijd tegen HSSC die lijn niet konden doortrekken. VVA was vooral slordig in het passen, speelde veel vanuit stilstand en was te gehaast in het afronden op doel.

Daarbij komt dat de meiden van HSSC vrolijk en fris voetbal speelden en naarmate de wedstrijd vorderde meer en meer veldoverwicht kregen. Bij rust 0-0 met de betere kansen voor HSSC. Na rust een grote kans voor VVA, echter het geplaatste schot ging rakelings naast. HSSC speelde ebthousiast verder en VVA liep meer en meer achter de feiten aan. Met nog een kwartier op de klok maakte HSSC via een gecaramboliseerd schot 0-1, waarna het geloof van VVA helemaal wegzakte. Uiteindelijk maakte HSSC de wedstrijd met 0-3 af. Niets meer dan terecht.

de Trainert

Bijschrift foto: Mooi initiatief. Fruit aangeboden door voetbalacademie De Boerderij.