Gewonnen van Leerdam Sport E2

E-pupillen zaterdag, E2, 4e klasse 4.23

10 oktober 2015 8:30

N.v.Herwaarden

Al om 8.00 uur stonden we zaterdagmorgen bij de kantine van v.v. Asperen. We waren allemaal aanwezig voor de match tegen Leerdam Sport E2. Het was een leuke en sportieve wedstrijd waarin veel doelpunten zijn gevallen.

Erg positief en mooi  is om te zien dat veel spelers de techniekbewegingen proberen toe te passen in de wedstrijden die we op de trainingen oefenen, zoals: schaar, step over, drag back en tip top. Twee weken terug liet Koen al een  perfecte schaar zien en Levi een handige drag back. De aanval van de tegenstander wisten zij hierdoor te stoppen. Afgelopen week kwam Niek weg bij zijn tegenstander door een mooie tip top te maken en deze keer was het Isaï die in het strafschop gebied een mooie schaarbeweging liet zien en hierdoor zijn tegenstander wist te passeren. Maandag gaan we weer hard aan de slag met techniek en ik hoop in de volgende wedstrijden van meer spelers mooie  technische skills te zien. Je ziet dat we door al dit oefenen onze tegenstanders makkelijker weten te verrassen.

Ook deze zaterdag heeft Anja weer mooie foto's van ons gemaakt. Allereerst een betere teamfoto en mooie foto's van de warming up en wedstrijd.