Kampioenswedstrijd F1 Asperen

18 april 2015 10:00

J.de Kruiff

Opstelling

Zaterdag 18 april speelde Asperen tegen Sliedrecht. Tot nu toe hadden de jongens van de F1 alle wedstrijden gewonnen. Bij winst vandaag tegen Sliedrecht zouden ze al kampioen zijn ook al moet de laatste competitiewedstrijd nog gespeeld worden. In de eerste helft hadden de jongens het zwaar tegen Sliedrecht. Gelukkig stonden we met rust toch met 2-1 voor. Na de rust kwamen we pas goed in het spel en leek de druk er een beetje af. We hebben de wedstrijd afgesloten met een 7-1 overwinning en konden na het nemen van de penalty's gaan feest vieren. We kregen een mooie toespraak, een beker en bloemen. Daarna mochten we op de kar een rondje door Asperen. Nou heel Asperen heeft gezien en gehoord dat wij kampioen zijn. Als afsluiting nog in de kantine met zijn allen aan de patat. Het was een mooie dag. Nou op naar maandag, onze laatste competitie wedstrijd voor dit seizoen tegen Peursum. We gaan ons best doen om deze ook te winnen en onverslagen kampioen te worden. Vince, Melle, Levi, Roy, Osman, Arnart, Coen, Niek en Isaï jullie zijn echte kampioenen !!!