Helaas geen ongeslagen kampioen

F-pupillen zaterdag, F1, 2e klasse F30

20 april 2015 19:00

Opstelling Asperen JO9-1JM

Maandagavond 20 april speelden wij onze laatste competitiewedstrijd tegen de nummer twee in onze competitie: Peursum. Al in de 4e min van de wedstrijd scoorde Vince voor ons de eerste goal. We startten deze wedstrijd echter niet scherp, speelden niet goed over en ook in de verdediging lieten we steken vallen. Dit leidde een minuut later al tot een  tegen doelpunt voor Peursum. Daarna volgde een mooie kopbal die voor onze keeper Arnart echt niet te houden was en nog een goal voor Peursum. We wisten ons de eerste helft niet te herpakken waardoor we de rust in gingen met een 3-1 achterstand. Peursum was de eerste helft de betere partij.
In de rust zei Tasos  tegen de F1 spelers: Als jullie willen winnen dan kunnen jullie dat! Vol goede moet startten we de tweede helft. We lieten nu beter spel zien, verdedigden beter, bouwden op en speelden over. Roy kon door dit goede samenspel al snel ons tweede doelpunt erin schieten. Daarna zorgde Isaï voor de gelijkmaker 3-3. Onze vreugde duurde echter niet lang want ook Peursum bleef jagen op een goal en daar viel de 4-3. We gaven niet op en bleven strijden, maar de bal wilde er niet meer in. Met als gevolg onze eerste verloren competitiewedstrijd. uitslag 4-3. Jammer, maar we blijven kampioen en gaan weer door met voetballen! Lekker trainen, KNVB clinics volgen, na de vakantie wat toernooien spelen en onze halve finale bekerwedstrijd nog in het verschiet.