Dagelijks bestuur legt per direct hun functie neer

25 januari 2019 19:15

Beste leden/betrokkenen van voetbalvereniging Asperen,

Op 24 januari jl. hebben de leden van het dagelijks bestuur van VV Asperen (voorzitter Hans van Meeuwen, secretaris Ilona van Wijk en penningsmeester Gijs Ellens) te kennen gegeven hun functie als bestuurslid per direct neer te leggen.

De reden hiervan is dat er door het dagelijks bestuur onvoldoende draagvlak wordt ervaren onder de leden voor de koers en de beslissingen van het bestuur.

“We kijken terug op een roerige periode, waarvan wij vinden dat we in het belang van de vereniging het juiste hebben gedaan. Het is nu tijd om het weer anders op te pakken en daar hoort ook een nieuw dagelijks bestuur bij”, aldus de vertrekkende bestuursleden.

De inzet van de resterende bestuursleden is nu om zo snel mogelijk een interim bestuur te vormen om de continuïteit van de activiteiten van de vereniging zoveel mogelijk te waarborgen.

Voor vragen of opmerkingen kunt u mailen naar [email protected]

Jesper van Est • bestuurslid Technische zaken
Gert de Bruijn • bestuurslid Terrein en opstallen