Bijna stonden we met 1-0 voor

... (intikker)

16 februari 2019 14:30

Jan Hoek

De wissels zaten nog niet eens op de bank, Alex had de opstelling nog niet eens in zijn geheel in de groepsapp gezet en Johnny stond al vrij voor de keeper van Lekvogels. Hij stond zo vrij dat hij zijn veters nog kon strikken, zijn sokken nog kon optrekken en twee rondjes om de bal kon lopen. Om eerlijk te zijn, stond hij niet eens alleen vrij, naast hem stonden nog 2 Asperse voorwaartsen geheel vrij voor de keeper. Terwijl langs de lijn Johan en Marcel al begonnen te juichen, bedacht Johnny dat zo'n vroege voorsprong niet eerlijk was en besloot de bal naast de goal te tikken....

Lekvogels had iets minder moeite om een snelle voorsprong te nemen en na 12 minuten stond het er dan ook een voorsprong voor de gasten op het bord. Overigens was het toen niet 0-1 of 0-2, maar inmiddels al 0-3...

De geblesseerde Marcel was het langs de kant zo zat, dat hij ingreep en meteen een wissel doorvoerde. Voor het filmpje waarin hij uitlegt waarom hij al zo vroeg in de wedstrijd wisselt, verwijzen wij graag naar onze Facebook pagina

Nadat Johnny het nog een keer vanaf eigen helft had geprobeerd en nog een keer de lat had geraakt, bedacht Peter dat het misschien aardig was als ook wij een keer zouden scoren. Terwijl wij 10 minuten lang dachten dat deze 1-3 het begin zou kunnen zijn van iets moois, werd het vrij gemakkelijk 1-4 en hadden we daarna nog geluk dat de VAR Alex in het gelijkstelde en de scheidsrechter van dienst de 1-5 moest afkeuren.

Een donderspeech in de rust, alle neuzen weer dezelfde kant op en Edgar die zijn debuut als veldspeler bij het 4e maakte.

De hoop op een goed resultaat, werd door Lekvogels al vrij snel de grond in geboord met 2 goals in minuut 55 en 56.
Uiteindelijk was het invaller Johan die de 2-6 op het bord bracht en dit bleek meteen de eindstand

Evaluatie na de wedstrijd leerde ons, dat als je de eerste 12 minuten en de minuten 55 en 56 niet meetelt, wij gewoon met 2-1 winnen!
Dit was natuurlijk reden voor wat lekkers.... Bier en bittergarnituur... We lieten ons het goed smaken!

Komende 2 weken zijn we vrij, daarna kunt u ons bewonderen tegen weer een titelkandidaat: Hei- en Boeicop 4

Tot dan!