Puike pot bij koploper

Assist: Jan Verweij
Assist: Noach Middag

3 november 2018 15:00

Vandaag mochten we op bezoek bij koploper Vuren.

Scheidsrechter van dienst was Serge van Saskia. Helaas had Dennis geen muziek van dit illustere duo beschikbaar, misschien een tip voor volgende week??

Serge floot een aardig potje, gaf de thuisclub, in onze ogen, redelijk 2 gemakkelijke  pingels. Keurde op advies van Alex een goal van Vuren af en keurde op eigen advies een goal van ons af.

Vuren had 10x meer kwaliteit in het veld staan, maar met een portie strijd en inzet kom je tegenwoordig ook een eind.
De 1-0 was terecht, de 1-1 van Dennis op aangeven van Joey was loon naar werken. De 2-1 in de blessuretijd was jammer.

Na rust dacht Vuren het af te maken en een makkelijk pingel hielp hierbij behoorlijk. De 4-1 was een prachtige goal

Joey maakte hierna prachtig zijn eerste goal in het 4e, waarna Vuren er vrij snel weer 5-2 van maakte.

Het slotakkoord was voor Noach die met een geweldige voorzet Rick de 5-3 liet maken.

Wel verlies, maar wel met een flink potje strijd en inzet

Man of the match: Joey de Ridder

Joey en Noach bedankt voor het meedoen!

Volgende week thuis tegen de nummer 2 . Prettig weekend!

Ps: wie kan Dennis voorzien van de hits van Saskia en Serge??