In de allerlaatste seconde alsnog met lege handen.

GJS MO13-1

Asperen MO13-1

Groep 1 02

29 augustus 2020 8:30

Na maanden zonder een wedstrijd te hebben gespeeld was het weer zover. Team MO13 heeft in de tussentijd een ware metamorfose ondergaan. Een flnke groep meiden is doorgeschoven naar de MO15. Aangevuld met (inmiddels) drie nieuwe meiden bestaat ons team uit 11 meiden, die in het seizoen 20/21 in een 8x8 competitie gaat uitkomen.

Afgelopen zaterdag was het dan zover; uit naar GJS. Het was in het begin een beetje onwennig en een beetje onzeker, maar gedurende de wedstrijd kwamen we meer en meer tot goed samenspel en mooie aanvallen. De eerste helft was wel duidelijk voor GJS. Door twee mooie schoten en goeie intikker, kwam GJS op een 3-0 voorsprong. Vlak voor rust maakte Micaela 3-1 met een prima schot.

In de tweede helft voetbalde VVA vrolijk verder. Anna maakte met een goed schot de 3-2 en een aantal minuten later was het zelfs 3-3 door een goede actie van Else. Weer een paar minuten later schoot Else van ruime afstand op de lat. De wedstrijd leek af te stevenen op een gelijk spel. Iets waar beide teams tevreden mee zouden zijn. De laatste aanval van GJS was een hele fraaie, die door de rechteraanvaller van GJS met een gekruld schot in de bovenhoek werd geschoten. 4-3 voor GJS.

Een mooi begin; een mooie wedstrijd; op de naar de volgende wedstrijd.

de Trainert

Onderschrift foto: Mooi weer, een voetbalveld en een bal. Meer heb je soms niet nodig.