Vrouwen-1 Kansloze nederlaag tegen GJS

4147BM
ASPEREN

20-05-2023     GJS VR1 - Asperen VR1

Lieve lezers, Vandaag de laatste wedstrijd van de competitie tegen de dames van GJS.

Ondanks dat het programma boekje aangeeft dat vandaag GJS VR1 tegen Asperen VR1 speelt, heeft de trouwe en oplettende toeschouwer door dat deze wedstrijd op het terrein van Asperen gespeelt wordt alle overige toeschouwers struinen het terrein in Dalem af naar onze zwart / Wit geklede dames en komen er dan achter dat men op het verkeerde terrein staat.

Goed dan de wedstrijd……

Daar kunnen wij geheel kort over zijn. Een kansloze 4 -0 nederlaag!!!

Hey Razende Reporter is dat alles wat je te melden hebt vandaag.

Nee natuurlijk niet, de nederlaag komt niet geheel uit de lucht vallen en de oorzaak is dan ook snel gevonden. Aan de inzet lag het niet, aan de kansen die we niet gescoord hebben ook niet, evenals de kadootjes die we hebben weggegeven. Nee het lag vandaag geheel in de handen van Jurgen…… Waar hij de afgelopen weken wel iets heeft meegenomen om de punten in mee te nemen heeft hij dat vandaag verzuimd!! Logisch dus dat de punten door anderen meegenomen zijn.

Kleurloos einde van de competitie, nee dat zeker niet.

Wie het team gevolgd heeft gaf voor de winterstop niets meer voor de kansen voor een hoge eindklassering. Met een schamele 8 puntjes en het slechts scorende team, 8 goals uit 10 wedstrijden bezetten we de voorlaatste plaats en lijkt degradatie naar de 4e klasse een kwestie van tijd. Niet dat we weggespeeld zijn, vaker waren we de betere maar lukte er niets

Hoe anders kan het lopen..  Na een team weekeindje in Arnhem is de aap uit de mouw gekomen of de geest uit de fles. Ook het kwartje kan gevallen zijn, wie zal het zeggen. Maar in de mindset en een kleine verandering in de opstelling doen het team na de winterstop veranderen in een stelletje killers. De ene na de andere wedstrijd wordt gewonnen en de opmars richting top 5 wordt ingezet. Dat houd in dat we zo richting het einde van de competitie serieus meedoen voor de 2e periode titel en er ipv degradatie gestreden kan gaan worden voor promotie naar de 2e klasse.

Nadat het stof is neergedwarreld en alle punten zijn geteld kan er niet anders dan complimenten richting het team en verder iedereen die ons heeft bijgestaan gegeven worden.

Met een prachtige 4e plaats is er zelfs kans om middels de nacompetitie in de 2e klasse terecht te komen.

Een diepe buiging en staande ovatie voor alle speelsters.

Inmiddels is duidelijk dat de eerste wedstrijd op dinsdag 6 juni gespeelt gaat worden tegen Papendrecht VR1

Lieve lezers wederom een verslag van uw Razende Reporter, tot dinsdag.