Mooi cadeau voor 5 december: drie punten!

Good Luck VR1

Vrouwen zaterdag, VR1, 4e klasse 843

5 december 2015 12:30

A.Damsteeg

Opstelling

Vandaag stond de wedstrijd tegen Good Luck op het programma. Het tweede was zo aardig om ons het kunstgrasveld een keer te gunnen, bedankt mannen! Dus vandaag mochten we lekker een keertje op het kunstgras spelen. Een belangrijke wedstrijd voor ons, want het was al te lang geleden dat we de volle drie punten gepakt hadden. Dus daar gingen we vandaag alles aan doen.

We startten de wedstrijd meteen fel, daardoor dwongen we langzaam steeds wat meer kansen af. Na 20 minuten voetballen was het Marlène die Asperen op voorsprong schoot. Met een geweldige volley was ze de keepster te slim af. Daarna bleef het heel lang 1-0. We voetbalden goed en creëerden kansen. Achterin gaven we totaal niks weg. Het enige wat eraan schortte waren de doelpunten, die maar niet vielen. Met een goed gevoel gingen we de rust in, we hadden de wedstrijd onder controle.

In de tweede helft gingen we verder met waar we gebleven waren. En na veel, heel veel kansen was het eindelijk weer Marlène die ons op 2-0 schoot. Vanaf dat moment waren we volledig los en bleef het maar kansen regenen voor Asperen. Marlène tekende voor de derde van de middag 3-0. Lisa wist de bal ook nog in het doel te prikken en toen Sharon de corner verlengde met haar hoofd knalde Mariska de bal tussen de palen. Kortom een 5-0 uitslag voor Asperen, maar als alle serieuze kansen ook echt gezeten hadden waren het toch wel dubbele cijfers geworden. Achterin stond het als een huis, we hebben ze niet de kans gegeven om te scoren. 10 minuten voor tijd lag de wedstrijd ineens stil. Adri vloog het veld af, blijkbaar was zijn nood erg hoog. Dit zorgde wel voor enige hilariteit. Marina kreeg ook nog even haar moment om te shinen op het middenveld en zo voetbalden we deze wedstrijd rustig uit. Volgende week gaan we proberen weer een ronde verder te komen in de beker!