Laatste wedstrijd najaarscompetitie.

E-pupillen zaterdag, E2, 4e klasse 4.23

28 november 2015 9:45

J.Hoek

Zaterdag 28 november speelden wij onze laatste wedstrijd van de najaarscompetitie. We waren allemaal enthousiast en zenuwachtig vandaag. Niet dat deze wedstrijd nog heel belangrijk was, want we waren al kampioen. Maar we wilden ook deze wedstrijd natuurlijk winnen.
Het liep vooral de eerste helft niet lekker. We lieten niet ons mooie overspel en ook geen mooie techniek bewegingen zien. Het spel ging de eerste helft dan ook zeker over en weer. Gelukkig scoorde Vince na zo ongeveer tien minuten voor ons de 1-0 uit een mooie voorzet van Kostas. Enige tijd later viel de 1-1. Daarna bouwde Levi het spel mooi op waardoor Isaï de kans kreeg op de goal te schieten. Helaas mis. Ook een hard schot van Levi vlak daarna ging net over.
Plotseling zag Rhelico kans om door te breken, maar Arnart wist met een super redding de bal uit het net te houden. Daarna van onze kant en ook bij Rhelico nog een aantal kansen, maar ze werden geen van allen goed afgemaakt. De rust gingen we in met een gelijkspel van 1-1.
In de rust waren we erg hyper en wilden snel weer gaan voetballen, want hadden zin in een feestje.
De 2e helft speelden we wel wat beter dan de eerste helft, maar het was niet het spel wat we van jullie gewend zijn. Al weer was het Levi waar een mooie pass vandaan kwam. Coen loste een schot hieruit op doel, maar helaas net mis. Gelukkig wisten we er in de tweede helft toch nog drie te scoren. De 2-1 scoorde  Isaï met zijn verkeerde been (rechts). Daarna wist Kostas er  nog voor ons de 3-1 en 4-1 goed in te tikken. De scheids, Jan Hoek, die weer voor ons een leuke en goede wedstrijd floot, blies af. We konden juichen, want ook deze wedstrijd sloten we met winst af. Nog even penalty's nemen en de tegenstander en de scheidsrechter bedanken voor de wedstrijd en toen konden de kampioensshirts aan. Tasos, onze leider en sponsor, had voor ons deze mooie shirts geregeld.
Even lekker opwarmen onder de douche en ons nieuwe shirt aan en ook ons nieuwe trainingspak. We waren deze week al erg verwend met een kampioensdiner bij Tasos en onze andere leider en sponsor had ons toen trainingspakken overhandigd.
Op naar de kantine met zijn allen, waar we door de voorzitter, Frans van Ooijen, en Hans van Leerdam werden gehuldigd. We kregen een mooie toespraak, bloemen en een schaaltje. Ook de E1 was kampioen geworden en werd tegelijkertijd gehuldigd. Daarna met zijn allen aan de friet, snack en limonade. En natuurlijk hadden we buiten al allemaal de kar zien staan. Met zijn allen door Asperen om te laten zien en horen dat we kampioen zijn geworden. Het was een super leuke dag. Zaterdag 5 december spelen we thuis tegen Vuren om 8.30 voor de beker. Dit gaat een zware wedstrijd voor ons worden, maar we gaan van de week natuurlijk weer goed trainen hiervoor met zijn allen.