All Stars nemen punt mee uit Sleeuwijk

Asperen 5

Mannen zaterdag, 5, 5e klasse 13

19 maart 2016 15:00

De All Stars hebben gisteren een punt meegenomen uit Sleeuwijk. Het duel tegen Sleeuwijk 6 eindigde in 2 - 2. Een stand die bij rust al bereikt was. Zoals zo vaak dit seizoen was het de tegenstander die de score opende. Na slechts drie minuten spelen kreeg de aanvoerder van Sleeuwijk alle gelegenheid om aan te leggen en schoot op fraaie wijze de 1 - 0 binnen. Een tegenvaller die vijf minuten later alweer ongedaan gemaakt werd. Na een voorzet van Patrick de Ridder bracht André Hoencamp met de kop beide ploegen weer op gelijke hoogte. Mooier werd het nog toen Theo Horden in de 26ste minuut de All Stars zelfs op voorsprong zette. Wederom op aangeven van Patrick de Ridder schoot hij met de buitenkant van de schoen uitstekend de 1 - 2 op het bord. Even leek er nog meer in te zitten voor de rust. Het liep echter anders. Want in plaats van een ruimere voorsprong kregen de All Stars op schlemielige wijze net voor het rustsignaal de gelijkmaker binnen. Zodoende gingen beide ploegen even later aan de thee met een 2 - 2 stand. Een stand die na rust niet meer zou veranderen. De tweede helft probeerden beide ploegen weliswaar nog voor de winst te gaan. Er waren over en weer ook enkele kansen maar net als destijds tijdens de heenwedstrijd zou het duel gelijk eindigen. Over de gehele wedstrijd bekeken een terechte uitslag. Ook na dit gelijkspel blijven de All Stars op de zevende plaats.

Voor al het nieuws over de All Stars ---> WWW.ASPERENALLSTARS.COM