All Stars komen net tekort

Mannen zaterdag, 5, 5e klasse 13

16 april 2016 12:30

S.v.Weenen

De All Stars kwamen gisteren net tekort tegen het op de vierde plaats staande VVGZ 7. De ploeg toonde na een 2 - 6 achterstand weliswaar karakter maar met 5 - 6 was het uiteindelijk net niet genoeg. Op het hoofdveld aan de 'platte weg' was het vanaf de eerste minuut een open wedstrijd. Kansen waren er te over. Maar waar de All Stars in de beginfase verzuimden te scoren waren de bezoekers wel zeer trefzeker. Na 23 minuten stond het zelfs al 0 - 3. Een minuut later deed spits Theo Horden op aangeven van Erik van Zee iets terug. Ook deze stand zou de rust niet halen. Want waar eerst de bezoekers uit Zwijndrecht het duel met de 1 - 4 al vroegtijdig leken te Patrick de Ridder (assist André Hoencamp) die op schitterende wijze de 2 - 4 ruststand in de bovenhoek draaide. Maar waar de All Stars met goede bedoelingen direct na de thee op jacht wilden gaan naar de aansluiting liep het anders. Een eigen goal in de eerste minuut en de 2 - 6 in de 55ste minuut zorgden er namelijk voor dat de All Stars moesten vrezen voor een enorme afstraffing. De All Stars toonden echter uitstekend karakter. Met hard werken en enkele prachtgoals sleepte het namelijk toch nog bijna een puntje binnen. Nadat eerst invaller Leon de Ridder (assist Patrick de Ridder) de stand iets draaglijker had gemaakt waren het Martijn Schuiling (opnieuw op aangeven van Patrick) en André Hoencamp (via Leon de Ridder) die met twee heerlijke goals de stand op 5 - 6 zetten. Verder kwam het echter niet. Hoewel in de laatste minuut nog even discussie ontstond over een handsbal binnen de zestien floot de scheidsrechter kort hierna af en stonden de All Stars ondanks een knappe inhaalrace uiteindelijk toch met lege handen. Ondanks deze nederlaag blijven de All Stars op de zesde plaats.

>>www.asperenallstars.com<<

(p.s. doordat de wedstrijdcoordinator de uitslag verkeerd heeft ingevuld staat bovenaan een andere uitslag).