Thuis gewonnen met 6-4

E-pupillen zaterdag, E2, 1e klasse O10-6

26 maart 2016 8:30

J.Hanegraaf

We waren er zaterdag 26 maart allemaal weer bij. Ook Kostas kon gelukkig weer meedoen. We speelden een thuiswedstrijd met een heerlijk zonnetje. Wel de eerste helft een beetje lastig voor onze keeper Arnart, die de zon precies in zijn gezicht had en daarom zijn pet had op gezet.
We starten de eerste helft al snel met een tegen doelpunt 0-1. Als reactie hierop gingen we er volop tegenaan. Een mooie pass van Isaï op Melle wat volgde in een schot van Melle. Helaas werd dit schot afgeschermd door de keeper. De bal kwam terug in het veld en Roy wist hem in de rebound er mooi in te schieten, 1-1. BZS nam het van ons over en wisten voorbij Coen te komen. Gelukkig had Arnart een goede redding en wist  nu een tweede tegendoelpunt nog te voorkomen. Via een prachtige actie van Isaï kwam de bal bij Melle, die hem er handig intikte, 2-1. We waren nu in een super stemming en lieten dit ook zien. Kostas bezorgde daardoor ook nog de 3-1. Helaas volgde hierna een verdedigingsfout en een eigen doelpunt waardoor we de rust in gingen met 3-2.
De tweede helft was in het begin erg wisselend. Het spel ging over en weer. We hadden wel twee kansjes van Melle en van Isaï, maar beiden wisten hem niet goed af te maken. Maar gelukkig bleven we volhoudend doorgaan. En alweer een assist van Isaï op Melle, die hem er lekker in schoot, 4-2. Even daarna trapte Arnart uit en via een soloactie scoorde Isaï de 5-2. Daarna volgde nog een voorzet van Coen op Roy. Het schot van Roy ketste jammergenoeg af op de paal. Een speler van BZS had een geweldig schot van afstand, maar ketste gelukkig voor ons af op de kruising. Wij gingen weer in de aanval. Roy panneerde zijn tegenstander hierbij. De bal kwam bij Melle en de 6-2 was een feit. Helaas was daarna het goede spel en onze concentratie over. De tegenpartij wist daarom ook makkelijk nog twee doelpunten te maken, 6-3 en 6-4. Het was een leuke en sportieve wedstrijd. Veel doelpunten, maar niet het beste overspel wat we lieten zien. Zaterdag 2 april moeten we uit naar BVV. Dit zal weer een zware wedstrijd worden. We gaan goed ons best doen en de schade zo beperkt mogelijk houden.