Tricht vandaag voor ons te sterk

Tricht JO11-1

Asperen JO11-1JM

Onder 11 zaterdag, JO11-1, 1e klasse 07

24 september 2016 10:30

Zaterdag 24 september gingen we naar Tricht. We hadden al tegen dit team een oefenwedstrijd gespeeld en toen verloren. We wisten dus dat we vol aan de bak zouden moeten. Helaas stonden we vandaag niet als een goed samenwerkend team op de grasmat en dit uitte zich in slecht spel, gefoeter op elkaar en frustaties onderling. Dit kwam ons spel zeker niet ten goede. Tricht daarentegen speelde goed en was vandaag zeker de betere partij. We kregen nog wel een paar kansen, maar deze wilden niet vallen. De rust gingen we in met een 2-0 achterstand. Na de rust ging Tricht door met hun goede spel en scoorde al snel de 3-0.
Pas bij het tweede gedeelte van de tweede helft wisten we ons een beetje te herpakken en ook wat feller te gaan spelen. Door goed spel van onze verdedigers Nikos, Levi en Isaäc die het achterin nu goed dicht wisten te houden en de bal te heroveren kon Isaï er van door gaan. Isaï speelde drie man uit en scoorde met links de 3-1. Daarna maakte Tricht nog de 4-1. Arnart keepte vandaag een goede wedstrijd. Hij kon zelfs een hoge bal nog net over het doel heen tikken. Maar ondanks zijn reddingen kon ook hij deze stand niet voorkomen.
Helaas  dus verloren vandaag. Maar hopelijk leren we hier weer van. Ook bij achterstand moeten we positief blijven, elkaar positief coachen, goed opbouwen en rust binnen het team houden.
Komende week gaan we weer lekker trainen en zaterdag spelen we thuis tegen GJS.