Asperen - Ameide

Vrouwen zaterdag, VR1, 4e klasse 843

5 november 2016 17:00

J.Hoek

Championsleague wedstrijden beginnen om 20.45 uur, bij Asperen om 17.00 uur! Waar mening AVV speler en supporter met een drankje in de hand in de kantine stond, trapten wij op dit tijdstip op het B veld af tegen Ameide. Een stugge ploeg waar we het nooit makkelijk tegen hebben. We kregen veel

kansen maar net als tegen MVV’58 viel het eerste doelpunt aan de verkeerde kant. Gelukkig trok Simone de stand weer gelijk en bracht Lisa van Schaik ons toch op een verdiende voorsprong. Vlak voor rust kreeg Ameide een penalty en zo gingen we alsnog met een gelijke stand de rust in. Na rust was het verzet van Ameide gebroken en via Jacintha en opnieuw Lisa van Schaik werd het een 4-2 overwinning voor Asperen. Na de wedstrijd werd er met het hele team gezellig pizza gegeten in de kantine, Sonja en John nog bedankt hiervoor!