Met goed gevoel de winterstop in

Sleeuwijk 8

Mannen zaterdag, 5, 5e klasse 10

17 december 2016 12:30

J.Hoek

De All Stars gaan met een goed gevoel de winterstop in. De laatste wedstrijd van 2016 werd gisteren namelijk een klinkende overwinning. Op het eigen 'Sportpark De Wiel' werd Sleeuwijk 8 met 5 - 0 verslagen. Met enkele gastspelers binnen de selectie (waarvoor dank!) werd direct vanaf de aftrap duidelijk dat er deze middag gewonnen moest worden. De All Stars dicteerden de wedstrijd en het wachten was op de openingsgoal. Doordat het vizier niet direct op scherp stond duurde dit nog tot de 28ste minuut. Maar toen werd ook binnen een  tijdsbestek van vijf minuten het pleit volledig beslecht. Met goals van Ron Kool (assist Jannick van Snippenberg), Leon de Ridder (assist Ron Kool) en wederom Ron Kool (assist Leon de  Ridder) nam de ploeg namelijk een comfortabele 3 - 0 voorsprong. Ondanks dat de All Stars nog voor de thee verder afstand konden nemen stond deze 3 - 0 stand ook bij rust nog op het bord. Wegens blessures konden de bezoekers uit Sleeuwijk na rust nog slechts tien spelers binnen de lijnen brengen. Waar voor rust het spel zich al voornamelijk op de Sleeuwijk-helft afspeelde werd dit na de thee bijna volledig. Doordat met name de doelman van de bezoekers goed werk verrichte en Theo Horden een strafschop miste (paal) kwamen er tijdens de tweede helft 'slechts' twee treffers bij. Een kiezelhard afstandschot van Jannick van Snippenberg (assist Martijn Schuiling) en een intikker van invaller Martin Bogerd zorgden ervoor dat het uiteindelijk 5 - 0 werd en er een lekkere derde helft kon beginnen. Met deze vierde overwinning op rij gaan de All Stars de winterstop in op de vijfde plaats.

>> www.asperenallstars.com<<