Vandaag de uitwedstrijd gespeeld na de nederlaag van vorige week tegen Woudrichem.

Hardinxveld D2

Asperen JO13-1

D-pupillen zaterdag, D1, 3e klasse D37

14 maart 2015

De jongens wisten dat ze vandaag het uit een ander vaatje moesten tappen. Vanaf minuut was er inzet en bezieling in ons spel dit leidde tot de verdiende 0-1 door Milan. de eerst helft kwamen we zonder problemen doordat het hele team zeer alert was. De 2e helft hadden we wind tegen en kregen we toch moeite met Hardinxveld wat erg hard speelde. Hardinveld scoorde door een niet opletten de 1-1. Hierna bleven we voetballen ondanks het harde spel en kwam we wederom door een doelpunt van Milan op 1-2. Vervolgens werden er verschillende overtredingen in het strafschopgebied van Hardinxveld niet bestraft, totdat de scheidsrechter ons toch een penalty gaf. Helaas werd deze gemist(keeper dook toevalig in de goede hoek). Uiteindelijk werd het 2-2 door een eigen doelpunt van ons, nadat we verschillend kansen hadden gemist. Ondanks het puntverlies zijn wij als leiding tevreden over de inzet!!!!

Volgende week uit bij Meerkerk kunne we alles weer recht zetten.