Moeilijke uitwedstrijd

Asperen JO13-1

D-pupillen zaterdag, D1, 3e klasse D37

21 maart 2015 10:30

Vandaag de uitwedstrijd tegen koploper s.v. Meerkerk D1. In deze moeilijke uitwedstrijd, waarin we niet alleen tegen de tegenstander voetbalden, maar ook helaas tegen de scheidsrechter die om onverklaarbare reden vrijwel alles tegen floot lieten we ons niet van de wijs brengen. Helaas kwam Meerkerk fortuinlijk op 1-0. In de rust moesten we ons keeper Rens, wisselen die uitstekend werd vervangen door Jesse. In de 2e helft speelden we nog 10 minuten met 10 man, omdat een speler van ons (op onverklaarbare reden) uit het veld werd gestuurd. Meerkerk scoorde helaas de 2-0 en we bleven desondanks gewoon sportief verder voetballen en kregen nog een paar kleine kansen. Meerkerk won deze wedstrijd terecht. Maar een ding is zeker wij hebben ons zeer goed laten zien door hard te werken en sportief te blijven. Op naar de volgende wedstrijd thuis tegen Hardinxveld op maandag 30 maart a.s.