Sponsorovereenkomst met Craft en Voetbalshop

16 september 2021 14:15

Afgelopen woensdag is de sponsorovereenkomst met Craft en Voetbalshop officieel getekend

We hebben onze eerste wedstrijden er al in gespeeld, maar deze week was het dan zover.
Een nieuwe sponsorovereenkomst met Voetbalshop en de nieuwe kledinglijn Craft is officieel getekend.

Hiermee verbindt Voetbalshop en Craft zich de komende 6 jaar (3+3 constructie) aan V.V. Asperen.
Craft_en_Voetbalshop.jpeg

Als club zijn wij erg blij met deze nieuwe overeenkomst en het feit dat we beide partijen voor een langere periode aan de club hebben weten te binden.

Binnenkort wordt ook de nieuwe webshop voor V.V. Asperen bij Voetbalshop geopend. Zodra de webshop live staat, zullen we hierover communiceren