Wijziging samenstelling sponsorcommissie

16 februari 2022 12:45

Niet alleen op voetbalgebied zijn er transfers te melden. Ook binnen de sponsorcommissie zijn er sinds kort een aantal mutaties.

Hans van Snippenberg neemt, na meerdere jaren actief te zijn geweest, afscheid van de sponsorcommissie. Samen met Lambert van Gameren was hij de afgelopen jaren het gezicht van de sponsorcommissie en heeft hij meerdere sponsordeals voor onze club binnen gesleept.

Als Bestuur zijn we hem erg dankbaar voor zijn inzet en energie die hij in de sponsorcommissie heeft gestoken.

Nieuwe samenstelling sponsorcommissie:

Hans geeft het stokje graag door en daarmee verwelkomen we gelijk een aantal nieuwe leden binnen de sponsorcommissie.

Jesper van Est stopt als lid technische zaken en neemt zitting in de sponsorcommissie en met Thijs Veerman hebben we een nieuwe vrijwilliger en enthousiast lid voor de sponsorcommissie gevonden.

Lambert van Gameren blijft als trouwe lid van de commissie en Wilco Doeser zal de commissie ondersteunen op het gebied van de contracten en administratie.

Deze heren zullen zich binnenkort op een gepaste manier voorstellen aan de sponsors.

Lijkt het je leuk om zelf ook deel te nemen aan de vernieuwde sponsorcommissie? Laat het ons weten, want je bent van harte welkom!