Mutters Makelaars en Adviseurs Shirtsponsor Asperen 4

28 januari 2023 12:30

Vanaf nu zijn we weer een shirtsponsor rijker! Mutters Makelaars en Adviseurs is de nieuwe Shirtsponsor van Asperen 4.

Het team van Mutters Makelaars & Adviseurs denkt verder mee dan je verwacht, ook na de aan- of verkoop. Ze helpen je jouw doel te bereiken! Voor hun is dat geWOON bijzonder. Hoe ze dat doen zie en lees je hier.

En om het nieuws extra glans te geven, hebben een aantal spelers van Asperen 4 een geweldig promo-filmpje gemaakt: https://fb.watch/ikMOu9g_GZ/.

Naast de verbinding als shirtsponsor van Asperen 4 heeft Mutters ook een nieuw 3-jarig sponsorovereenkomst ondertekend met de club! Dus langs het A-veld komt straks weer een mooi sponsordbord te hangen en ook het programmabord langs de Leerdamseweg krijgt een opfrisbeurt.

We zijn erg blij dat Mutters Makelaars &Adviseurs ook voor de komende 3 jaar verbonden is aan onze club!

Mutters_Logo_FC.png