Steenplaza verlengt contract met 3 jaar

7 februari 2024 11:45

Steenplaza is ook de komende 3 jaren sponsor van V.V. Asperen

Tijdens de wedstrijd tegen Lekvogels (voor de winterstop) was Frans de Bruijn en zoon aandachtig toeschouwer.
En dat was uiteraard ook het moment om voorafgaand aan de wedstrijd de sponsordeal rond te maken.

En daar zijn we zeer blij mee. Langs het A-veld hangen zowel de borden van Steenplaza als Gardenlux voor de komende 3 jaar.

Al sinds 1990 fungeert Steenplaza in Lexmond als een centrale plek voor alle tuinbenodigdheden. Met een uitgebreide collectie van sierbestrating tot tuinhout, verlichting en terrastegels, is Steenplaza Lexmond een bron van inspiratie en leverancier van kwaliteitsmaterialen voor elke buitenruimte.

Betreed hun uitgestrekte showtuin van 5000m2 en ontdek een wereld aan tuinmogelijkheden.

Daarnaast biedt het complete aanbod tuinmaterialen van Gardenlux je een luxe tuin die volledig aan jouw wensen voldoet. Terrastegels, sierbestrating, tuinhout, overkappingen én veel eigen design. Met speciale aandacht voor de duurzame tuin.